07 marraskuuta, 2014

On jälleen aika olla kiitollinen...

Tämä viikko on ollut täynnä iloa ja pieniä ihmeitä.

Asiakkaani ovat saaneet apua hoidoistaan ja palaute on ollut sydäntä lämmittävää, joten kirjoitan tätä nöyränä ja kiitollisena siitä että saan tehdä hoitoja ja auttaa ihmisiä voimaan paremmin.

Olen saanut paljon kiitosta sähköpostitse ja jo se on lämmittänyt suunnattomasti, eräs asiakas jätti "tippiä" hoidosta jne....

Tänään sitten ovikello soi kesken päivän ja ihmettelin, olenko ottanut 2 asiakasta päällekkäin, oven takana seisoi kyllä asiakkaani, mutta hän ojensi minulle lahjakassin, tästä häkeltyneenä osasin vain sanoa kiitos, ja että minulla on toinen asiakas juuri hoitopöydällä...hän totesi, että lahjan saa avata vaikka heti :) Kiitin lahjasta ja palasin hoitamaan asiakastani....

Kyllä siinä tippa tuli silmään, kun avasin paketin, siinä oli tämä kaunis Suojelusenkeli kello, mitä olin vuosi sitten käynyt ihailemassa eräässä kaupassa.....tilaukseni universumissa oli jälleen kuultu, asiakkaani oli saanut tehtävän toimittaa sen minulle...ja tiedän varmasti, että tämä lahja tuli suoraan sydämestä...



Kello oli heti laitettava seinälle ja siellä se nyt raksuttaa kotoisasti.... 

Vielä kerran lämmin ja sydämellinen kiitos K:lle ihanasta Suojelusenkeli kellosta!!

-Marja-